Latvenergo uus nimi on Baltimaades Elektrum

NB! Täiendatud.

TALLINN, 18. september, BNS – Läti energiakontserni Latvenergo uus nimi on Baltimaades Elektrum.

Elektrum Eesti turu juht Raivo Videvik ütles teisipäeval pressikonverentsil, et uus ettevõte kasutab Latvenergo senist pikka kogemust, ressursse ja teadmistepagasit Baltimaades. “Uuel ettevõttel on
väga suured lootused, soovime olla aktiivselt turul ja lähemal oma klientidele,” ütles Videvik.

Videvik lisas, et ettevõtte meeskonda kuulub hetkel 13 inimest ja kuigi ettevõtte strateegia pannakse paika koostöös Läti kolleegidega, siis otsused tehakse ikkagi Eestis.

Latvenergo tuleb järgmisest aastast elektrituru täielikul avanemisel turule nelja paketiga kodutarbijale ja kolme paketiga äriklilentidele. Pakettide müügitegevust alustab ettevõte paari nädala
jooksul ja siis avalikustatakse ka pakettide täpsem sisu.

Ettevõte hakkab pakette müüma kodulehe ja portaali kaudu ning avab ka kõnekeskuse. “Kõnekeskuse avame koostöös meie partneriga ja selle käivitamine on hetkel pooleli,” ütles Videvik. Ta lisas, et
Elektrum ise inimesi kõnekeskusesse tööle ei võta ja vastavalt mahtude suurenemisele saab ettevõte siis teenust juurde osta.

Paari aastaga soovib ettevõte Eesti turul saavutada 20-protsendilise turuosa ja Videviku sõnul on selle saavutamine ka “üsna realistlik”. “Ma usun, et kui Eesti inimesele antakse võimalus valida,
siis tullakse sellega ka kaasa,” sõnas ta.

Kuigi ettevõte teeb kodutarbijale neli paketti, siis Videviku sõnul ei välista nad ka konkreetset lähenemist igale kliendile, kelle soovide kohaselt pannakse kokku siis vastav pakett.

Elektrumi juhatuse liige Dāvis Skulte ütles pressikonverentsil, et ettevõtte eesmärgiks on saavutada Baltikumi turul vähemalt ühe kolmandiku suurune turuosa. “Üha tihenevas konkurentsis on see meie
jaoks väga suur väljakutse,” sõnas ta.

Arengupotentsiaali selles näeb Skulte just Eesti ja Leedu turul, kus on vastavalt suurim keskmine kodumajapidamiste elektitarbimine ja suurim elektritarbimine Baltimaades. “Meie strateegia on
suurendada kliendiportfelli, kasutada uusi müügikanaleid ja uuendada tootevalikut,” märkis ta.

Praegu on Latvenergol Eestis 65 klienti ja seitsme protsendi suurune turuosa, Lätis on ettevõtte turuosa 89 protsenti ja 900 000 klienti, Leedus on ettevõttel 850 klienti ja 11 protsendine turuosa.

Vaata Uudis arhiivi. Postitatud rubriiki Elektri turg. Talleta püsiviide.